redesign-art.nl
   HOME | FAQ en VOORWAARDEN | WINKELMANDJE | CONTACT



  TAFELLAMPEN

  WANDLAMPEN

  TAFELS

  SFEERLICHT

  DIVERSEN
  Cees Baanvinger

FAQ - veelgestelde vragen



Vragen over afhalen en verzenden van orders
  • Wat zijn de order en verzendkosten naar een adres in Nederland?
  • Wat zijn de order en verzendkosten naar een adres buiten Nederland?
  • Kan ik onder rembours laten verzenden?
  • Kan ik mijn order ook afhalen?
  • Op welk adres kan ik mijn order afhalen?
  • Hoe lang moet ik wachten voordat de order wordt geleverd?
  • Wij hebben de order nodig voor een verjaardag, komt deze wel op tijd?
  • Ik wil een order retour sturen, welke regels gelden?

    Vragen over de orderbevestiging
  • Ik heb nog geen bevestiging gehad, wat nu?

    Contact met Bruder-speelgoed.nl
  • Ik probeer u te bellen, maar u neemt de telefoon niet op.
  • Wat zijn uw bedrijfsgegevens?

    Achtergrond informatie over Bruder-speelgoed.nl / Remiko
  • Met wie doe ik zaken als ik bij Bruder-speelgoed.nl / Remiko een order plaats?

    Vragen over betalen
  • Op welke manieren kan ik mijn order betalen?

    Annuleren van orders, afzien van orders, herroepingsrecht
  • Kan ik na bestelling nog van mijn order afzien?
  • Ik heb mijn order ontvangen, maar wil deze toch eigenlijk niet houden, wat nu?
  • Kan ik als klant aanspraak maken op het herroepingsrecht?

    Privacy
  • Wat doet u met mijn gegevens?

    Garantie op artikelen
  • Zit er garantie op de door Bruder-speelgoed geleverde artikelen?
  • Kan een artikel afwijken van de afbeelding op uw site?

    Artikelen en voorraad
  • Heeft u alle artikelen altijd op voorraad?
  • Hoe lang moet ik wachten voordat de order wordt geleverd?
  • Wij hebben de order nodig voor een verjaardag, komt deze wel op tijd?

    Disclaimer
  • Disclaimer

    Mijn vraag staat er niet bij
  • Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik deze stellen?

    Levering en verzending Nederland
    Alle orders binnen Nederland worden gratis thuisbezorgd, tenzij specifiek anders staat aangegeven.terug

    Levering en verzending Buitenland
    Levering naar een adres buiten Nederland is mogelijk. In basis hanteren we de tarieven van PostNL, tenzij het artikel niet via PostNL verzonden kan worden ivm afmetingen. terug

    Levering onder rembours
    Orders kunnen ook onder rembours worden verzonden. De kosten welke wij hiervoor hanteren zijn € 15,95. (ivm uitgestelde betaling en additionele administratieve kosten) Wij vragen u de rembourskosten vooruit te betalen. Na ontvangst van de rembourskosten gaat uw pakket op de post, en kan het resterende bedrag aan de postbode worden betaald. Als een pakket wordt geweigerd of niet wordt afgenomen dan worden de rembourskosten niet terug betaald.terug

    Afhalen van orders
    Het afhalen van orders is ook mogelijk, echter alleen na plaatsing van de order via de site. Pas na ontvangst van uw betaling zal uw order worden verwerkt en krijgt u bericht als deze klaar staat om af te halen. terug

    Waar kunt u uw orders afhalen?
    U kunt, op afspraak, uw order afhalen in Bourtange.terug

    Bevestiging en factuur
    Binnen 30 minuten na plaatsing van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging met daarop het factuurbedrag. Indien deze na 30 minuten nog niet is ontvangen, graag een mailtje naar info@redesign-art.nl. Wij sturen u dan een kopie van de orderbevestiging. Alle bedragen zijn inclusief BTW. terug

    Telefonische bereikbaarheid
    Wij zijn regelmatig telefonisch niet bereikbaar. Onze webwinkel willen we ook webwinkel houden. Heeft u vragen of opmerkingen, deze dan graag via het contactformulier. We zullen uw vragen dan ook zo snel en compleet mogelijk proberen te beantwoorden. terug

    Algemene gegevens Remiko / Redesign-art.nl
    Remiko
    Doormanstraat 43
    7731 BP Ommen
    0529-456701 (privenummer, wij zijn niet altijd bereikbaar - geen telefonische verkoop)
    info@redesign-art.nl
    KvK: 05081059
    Btw-nr: NL1387.55.164.B02 terug

    De mensen achter Remiko / Redesign-art
    Wij hebben Remiko, een verbastering van onze namen (Renate en Michael Koot) in 2006 opgericht nadat we veelvuldig in de speelgoedwinkel niet die artikelen konden aanschaffen die onze zoons graag voor hun verjaardag wilden. Aangezien wij niet de enigen waren met dat probleem, zijn wij destijds een internetwinkeltje begonnen. Inmiddels is het kleine internetwinkeltje behoorlijk gegroeid en verkopen we diverse merken via internet, waaronder bijvoorbeeld Bruder (www.bruder-speelgoed.nl), Ministeck (www.ministeck-online.nl), RollyToys (www.rollytoys-traptrekkers.nl) en Siku (www.jongens-speelgoed.nl).
    We proberen onze kosten zo laag mogelijk te houden, wat resulteert in betaalbare prijzen.

    In 2016 hebben we samen met Cees Baanvinger, een oom van Renate, besproken dat we mogelijkheden zagen om zijn producten ook online beschikbaar te maken. Daarvoor hebben we deze webwinkel: redesign-art.nl opgezet. terug

    Betaalmogelijkheden
    Betaling kan geschieden via overschrijving naar onze bankrekening. rembourszendingen zijn ook mogelijk, zie "Levering onder rembours"terug

    Herroepingsrecht
    Na ontvangst van het product heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt u als consument zelf de kosten van de retourzending. Remiko zal in geval van ontbinding van de overeenkomst, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending het orderbedrag retour storten. Hierbij dient het product onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd. (Oftewel, het moet in verkoopbare staat retour) Indien u nog voordat u betaald heeft wilt afzien van de order is dat uiteraard ook mogelijk. In dat geval ontvangen wij graag van u een reply op de orderbevestiging naar info@redesign-art.nl met de vermelding dat u de order wenst te annuleren. Iedere retourzending dient te zijn vergezeld van een kopie van de orderbevestiging, teneinde vertraging te voorkomen bij de verwerking van de retourbetaling. LET OP: retouren welke onder rembours worden verzonden, zullen niet worden geaccepteerd!terug

    Ik wil een order retour sturen, welke regels gelden?
    Na ontvangst van het product heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt u als consument zelf de kosten van de retourzending. Remiko zal in geval van ontbinding van de overeenkomst, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending het orderbedrag retour storten. Bij retourzendingen van een deel van de order zal het bedrag van de betreffende artikelen retour gestort worden. Hierbij dient het product onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd. (Oftewel, het moet in verkoopbare staat retour) Indien u nog voordat u betaald heeft wilt afzien van de order is dat uiteraard ook mogelijk. In dat geval ontvangen wij graag van u een reply op de orderbevestiging naar info@redesign-art.nl met de vermelding dat u de order wenst te annuleren. Iedere retourzending dient te zijn vergezeld van een kopie van de orderbevestiging, teneinde vertraging te voorkomen bij de verwerking van de retourbetaling. LET OP: retouren welke onder rembours worden verzonden, zullen niet worden geaccepteerd!terug

    Gegevensbeheer en privacy
    De wettelijke voorschriften met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens, zoals vastgelegd in de Wet Persoonsregistraties en de Wet Bescherming Persoonsgegevens, worden door www.redesign-art.nl / Remiko nageleefd. De gegevens zullen worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling van de klant. Indien u bij uw bestelling heeft aangegeven om in ons mailing bestand te worden opgenomen, zal alleen uw e-mailadres worden toegevoegd. terug

    Garantie en klachten
    Remiko / redesign-art.nl draagt zorg voor een correcte afhandeling van uw bestelling. Op alle door Remiko geleverde producten zit garantie t.a.v. fabrieks-/montagefouten (LET OP: veel van de kunst objecten zijn gemaakt met gebruikmaking van originele voorwerpen waarop gebruikssporen kunnen zitten uit het voorgaande leven. Dit behoort tot de specifieke kenmerken van het artikel. U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is, dient u Remiko / redesign-art.nl daarvan binnen een redelijke termijn, schriftelijk en gemotiveerd in kennis te stellen. Vorderingen en verweren, gegrond op feiten die de stelling zouden kunnen rechtvaardigen, dat het afgeleverde product niet aan de overeenkomst beantwoordt, verjaren na verloop van twee jaar na ontvangst op het afleveradres. Redesign-art.nl doet zijn uiterste best een goede relatie met zijn klanten te onderhouden en zal dan ook altijd trachten bij geschillen tot een oplossing te komen die bevredigend is voor beide partijen. Heeft u desondanks klachten, dan verzoeken wij u deze kenbaar te maken via info@redesign-art.nl.
    Verkeerd product geleverd
    Als vaststaat dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft u de keuze de betreffende producten tegen retournering daarvan te laten vervangen door de correcte producten dan wel de factuurwaarde daarvan na retournering terugbetaald te krijgen.
    Beschadigd product
    Indien u een product ontvangt welke beschadigd is geraakt tijdens transport, dan verzoeken wij u dit direct te melden via info@redesign-art.nl. Bij voorkeur met digitale foto's zodat wij dit ook direct aan de transporteur kenbaar kunnen maken. We zullen u dan benaderen om tot een passende oplossing te komen.
    Gebreken algemeen
    Reclamering m.b.t. gebreken aan de producten dient bij voorkeur per e-mail naar info@redesign-art.nl te geschieden met digitale foto's van de gebreken. Houdt u alstublieft wel rekening met een maximale e-mail grootte van 5Mb.
    terug

    Afwijkingen van producten
    Alle afbeeldingen op onze site zijn met zorg geselecteerd. Ondanks dat wij hier zo adequaat mogelijk op proberen te reageren als mogelijk is, kunnen wij geen aansprakelijkheid accepteren voor afwijkingen in afbeeldingen en teksten.terug

    Voorraad
    Elk artikel in deze webshop is uniek. In basis zullen we een artikel offline halen nadat deze is verkocht. Mocht het onwaarschijnlijke gebeuren dat een artikel voordat deze offline is gehaald nogmaals word verkocht zal de eerste koper het artikel worden gegund en de tweede koper het aankoopbedrag worden geretourneerd. terug

    Levertijd
    Doorgaans verwerken we de orders binnen 1-3 werkdagen (ma-vr) na ontvangst van de betaling. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk zijn, zulen we dat aan u kenbaar maken. terug

    Disclaimer
    Ondanks dat onze website met de meeste zorgvuldigheid is samengesteld, kunnen wij geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor afwijkingen in prijzen, afbeeldingen en teksten, anders dan door grove nalatigheid. Neemt u bij twijfel contact met ons op via: info@redesign-art.nlterug

    Mijn vraag staat er niet bij.
    Indien uw vraag nog niet beantwoord is, na het lezen van deze pagina, kunt u deze eenvoudig per mail stellen. Wij proberen uw vragen altijd zo snel mogelijk te beantwoorden, vrijwel altijd binnen 1 werkdag. Klik hier om uw vraag te stellen. terug


  • onderdeel van Remiko Handelsonderneming

    © 2017 Remiko.nl